Recenze - Kingsman : Tajná služba

Když vzpomeneme na klasiku a zapomeneme na hranice

Matthew Vaughn, režisér tohoto snímku je v dnešní filmové branži chápán jako buřič. Jak by taky ne!? Již v několika snímcích potvrdil, že film jde stále dělat jinak, než jsme zvyklí. Klasický Holywood šílí, když se chystá další premiéra jeho nového filmu. Dostane-li dostatek volného prostoru, dokáže vykouzlit svěží podívanou, která přináší konečně něco nového.

Jak jinak popsat film, který se na jedné straně klaní starým bondovkám, a na té druhé představuje hlavního hrdinu, jako kluka ulice? Nezaregistroval jsem však chvíli, kdy by mi přišla snaha režiséra přes čáru a zbytečně by vyčnívala. Film je od základu stavěný na kvalitním absurdním humoru, který angličani umí a tentokrát je i pro nás pochopitelný. Kdo vyznává akční filmy a má rád humor, bude se bavit od začátku do konce. Navíc i technické zpracování je na té nejlepší úrovni.

Jako ve většině akčních filmů i zde nejde o nic menšího než o záchranu světa. Odměna, kterou hrdina obdrží, a jistě si ji i zaslouží, rozesmála celý sál. Je pravdou, že se běžně nestává, aby Vám princezna z malého knížectví nabídla.... Už chápu proč reřisér odmítl natáčet pokračování ságy X-Men. Tam by totiž něco takového nebylo možné. :)

autor : Václav Flíček

Fotogalerie

Více info

Kingsman: Tajná služba Kingsman: The Secret Sevice

Předlohou tohoto skvěle obsazeného filmu je populární komiks a jeho filmového zpracování se ujal oceňovaný Matthew Vaughn (Kick Ass, X-men: První třída). Film vypráví příběh zdvořilého, konzervativního britského superšpióna, který do vysoce konkurenčního vzdělávacího programu své agentury rekrutuje zatím nevycvičeného, ale nadějného kluka z ulice. Ve stejný moment začne svět ohrožovat zvrácený americký podnikatel. V hlavních rolích uvidíte Colina Firtha, Tarona Egertona, Marka Hamilla, Samuela L. Jacksona, Marka Stronga, Michaela Cainea… Tento měsíc hrajeme v Kině Svět Lišov u Českých Budějovic. Zobrazit více

2D ČT